söndag 26 september 2010

Söndag!!!

Ja då va det söndag igen, vad har man gjort denna helg!??! Varför försvann den så fort?!!? =O)
Ja i fredags så va jag hos en kompis en sväng, har en haft en sak som jag va tvungen att berätta å prata med henne om å äntligen är det gjort så nu är det bara att blicka framåt å släppa en del av ångesten å försöka se framåt=O)

Sen igår så va jag äntligen på Öland, har ju inte varit där i år än, riktig skam e d, men nu e d gjort=O) Va med hela min familj å så klart va min systerdotter med, men hennes pappa fick va hemma å "jobba"!! Men en, vi hade d så bra, fikade å åt kroppkakor.. hon hade d så fint, med egen brygga eller brygga va väl å ta i men d e alla fall badplats.. huset hon ska bo i renoveras för fullt så hon kamperar i gästhuset just nu, å jag bar längtar till allt e klart å man får komma å låna gästhuset=O) Men det va en riktig oas, jag skulle trivas som fisken i vattnet där!!!
Måste bara köpa mig ett sommarställe på Öland när jag blir stor å rik=O)

Sen på kvällen va H här hemma, vi käkade mat å kolla film å bara hade d mysigt=O)
Å idag ringde syrran å väckte mig, så drog vi till mamma och pappa å käkade ananaspaj, å lite!! Sen nu har jag plockat in trädgårdsmöblerna å fixat lite ute, så nu e sommaren över för i år=( Men jag vet ju att den återkommer år efter år... så nu får man längta till julen i stället!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar